Blog

Povratak na blog
Large a3c977a9 e3c8 4ff8 bed8 a51d4f5fa389

Jeste li se ikad osjećali loše nakon što vam je netko pokušao nešto prodati, a niste to kupili? Dok sa druge strane ako ste kupili osjećaj je bio moćan?


Na primjer dobijete obavijest o ponudi, u kojoj suptilno aludiraju na to kako baš i niste ok ako ne završite njihov tečaj, nemate njihov namještaj, auto ili odjeću? I baš zato što oni to imaju, oni su nekako "boljiji" od vas.
Iskrena da budem, po meni svaka druga reklama govori upravo to. Zapravo dobar dio društva živi to. Ali ne pišem sada zbog sebe, jer sam prazne marketingaše kužila još u srednjoj, pa mi je odlazak u trgovinu teška muka.
Ovo pišem zbog cjelokupnog društva i svijesti o tome kamo ono idemo.

No nemojte me krivo shvatiti, i sama sam potrošač, poprilični, ali me vode vrijednosti kao što su samoodrživost i trudim se da "koliko uzmem od prirode, toliko joj i vratim".

Vratimo se na glasne reklame koje svakodnevno sa ekrana (i mobilnih i TV) vrište kako niste dovoljno dobri, a da biste to nadišli morate kupiti baš taj auto, ili kaput ili biti bretarijanac?

Nedavno sam sumirala "highlightove" svog rada unazad par godina i došla do zaključka kako su žene koje me okružuju, dosta pod utjecajem reklama koje im govore da ne vrijede. To je svakako jedna od brojnih poruka koje se plasiraju ne bismo li i sami posumnjali u svoju vrijednost i onda trošenjem liječili komplekse.
Naime iste ove žene o kojima vam pričam su zapravo SUPER ŽENE i niti jedna ne bi trebala ovo misliti za sebe, no ipak su uvjerene u tu laž.
Redom svaka ima osmosatni posao, majka je (često i više puta), brine se za kuću, muža i rodbinu, a ne rijetko i sanja o svom posliću iz duše. Plus minus svaka od njih zaslužuje tri plaće za naknadu za utrošeno vrijeme u društvo i svoj doprinos. No razlog zašto ovo pišem je što svaka od njih ima jednu manu; ONE NE VIDE SVOJU VRIJEDNOST!

Skroz logično, jer kako i bi kada sa svih strana vrište natpisi i reklame kako će upravo ta žena biti savršena kad bude vozila baš ovaj auto, ove hlače i izgledala točno onako kako je propisano.
Oh da, zaboravila sam, svaka ta SUPER ŽENA sa kojom sam se susretala je PRE KRA SNA!!!! Našminkana ili ne našminkana, prelijepa je...ali reklame kažu da se treba dotjerati, malo dopuniti, oduzeti, naglasiti i isfurati. Pa neće ona biti izuzetak!
Ipak moram naglasiti kako su marketinški igrači prije svega psiholozi koji ne biraju sredstva da dođu do cilja (u ovom slučaju profita) i uspjeli su to prekrasno i vrijedno biće uvjeriti da nije dovoljno dobra, vrijedna i lijepa...jer što je potrebno da prodate? "Stvoriti potrebu za proizvodom i zatim ga ponuditi!"

Veliki dio naših nesigurnosti leži u neispunjenim potrebama koje smo imali kao djeca, kao i u traumama koje smo doživljavali, a sada ih rekreiramo iznova i uvjeravamo se u njihovu istinitost. Upravo tu se nalazi ključ za otključavanje vrata svoje VRIJEDNOSTI. Kada shvatimo da sve što se u našem djetinstvu događalo nije imalo veze sa našom vrijednošću.
No kako kažu, ne mogu vam drugi dati ono što i sami nemaju, tako da dolazimo do jedne transgeneracijske traume utkane u ŽENU. Istu onu super ženu koja obavlja tri posla istovremeno, dok se nosi sa svojim hormonalnim statusom i bespotrebno natječe sa slikama na Instagramu.

Pa kako da ta žena osvjesti svoju vrijednost? Primjećivanjem i odvezivanjem!
Od svih onih misli i uvjerenja koja joj govore kako nije dovoljno dobra (majka, žena, radnica, osoba, kćer, sestra...). Primjetite i osvijestite svoje traume kao jedan dio vašeg iskustva, a ne kao dio vaše istine.
Ovdje bih zamolila i one snažne muškarce, koji stoje uz svoje žene da primjete tu svoju super kraljicu i pohvale ju, budu njen igrač i na njenoj strani. Vaša riječ podrške puno znači. Ne dozvolite joj da ikada pomisli o sebi nešto ružno, potaknite ju da radi ono što voli, povremeno ju razmazite, ali najbitnije od svega dajte joj svoju prisutnost. Tada će imati osjećaj da je viđena i primjećena i najbitnije da je vrijedna toga!

Isto ovo kažem svim ženama koje su se pronašle u ovom tekstu, i molim vas da to isto kažete jedne drugima. Sestra sestri, kći majci, prijateljica prijateljici i svakoj koju vidite da se bori sa osjećajem manje vrijednosti.
Jer budite realne drage moje, da nije nas, ne bi bilo ni svijeta :*

Pusa

Preporuči mi tretmane